luni, 12 martie 2012

Nu și Da

M-am întors acasă. Extrem de entuziasmată? DA! Nerăbdătoare? DA! Cu forță de muncă și de handbal? Absolut DA! Dar...apare clasicul și constroversatul DAR. În doar câteva minute s-au cam dus toate planurile pe care mi le făcusem înainte să mă urc în avion. În doar câteva minute am primit ceea ce nu doream niciodată să primesc...Încă 2 zile până la operație și apoi multe luni de recuperare...Dar la planuri nu renunț, niciodată! Între timp am mai pus două pe To Do List, și am bifat unul :)

3 comentarii:

  1. Iubesc To Do list urile..

    RăspundețiȘtergere
  2. Tot asa mi sa intamplat si mie..dar ce ma deranjeaza cel mai tare e ca eu miam rupt piciorul din cel mai idiotesc motiv ever. Nu mam gandit niciodata ca se va ajunge aici...si vine si vara iar tote planurile mele sau dus

    RăspundețiȘtergere