miercuri, 15 decembrie 2010

Bye bye RO!


Am fost în Italia în diferite perioade din an, însă niciodată de Crăciun! Mâine dimineață plec...de fapt, pe la 4.30 plec de acasă...deh, politica aeroportului - să fii prezent cu 2 ore înainte de decolare!

Sper să văd un oraș mult mai colorat si fericit decât Bucureștiul. Chiar dacă sărbătorile se apropie cu pași foarte rapizi, capitala țării noastre e tot gri, tristă și fără magie de sărbători! Nici măcar luminițele nu prea mă încântă anul ăsta...sper ca acolo sa găsesc niște luminițe adevărate, să am ce poza:D Singurul lucru trist e că până pe 30 dec, când mă întorc nu o să văd zăpadă, dar faptul că voi fi langă mama e mai mult decât perfect!

Crăciun fericit de pe acum, pentru că nu o să am timp/posibilitate să intru pe net de acolo!!!

P.S: Bine ai revenit, Ioana XoXo!

P.P.S: Im gonna miss you all, my little elves (Mink and Ilana) and also you, the girl with yellow shoes!

4 comentarii: